.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمربند سرطان مري در شمال ايران
کمربند سرطان مري از چين شروع شده و از شمال کشور ما نيز رد مي شود. در واقع حاشيه اي از درياي مازندران نيز در کمربند سرطان مري قرار گرفته و جزو مناطقي محسوب مي شود که شيوع اين سرطان در آن جا زياد است...
کمربند سرطان مري در شمال ايران

کمربند سرطان مري از چين شروع شده و از شمال کشور ما نيز رد مي شود. در واقع حاشيه اي از درياي مازندران نيز در کمربند سرطان مري قرار گرفته و جزو مناطقي محسوب مي شود که شيوع اين سرطان در آن جا زياد است.

کامران باقري لنکراني وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در گفتگو با برنا با بيان اينکه کشورما از لحاظ تاريخي و مطالعاتي درخصوص برخي از سرطان ها در نقطه شيوع بالايي قرار دارد گفت: به عنوان مثال کمربندي داريم مربوط به کمربند سرطان مري که از چين شروع شده و از شمال کشورما نيز رد مي شود.

وزير بهداشت در ادامه از شيوع سرطان مري در نوار حاشيه اي درياي مازندران خبر داد و افزود: در واقع

باقري لنکراني ابراز داشت: درحال حاضر خصوصيات اين کمربند و همچنين علت بروز آن در اين منطقه خاص همانند ژنتيک، عادات غذايي، نوع خاک و يا ديگر عوامل، از جمله موضوعاتي است که محققان دنيا درحال پژوهش بر روي آن هستند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با بيان اينکه ميزان ابتلا به سرطان معده در برخي از مناطق کشورمان از شيوع بالايي برخوردار است تصريح کرد: به عنوان مثال ايران در رابطه با ابتلا به سرطان معده جزو کشورهايي محسوب مي شود که در برخي از نقاط خود از شيوع بالايي برخوردار است.
اما مي توان گفت که خوشبختانه در مجموع، کشور ما درخصوص بروز سرطان معده و مري با روند رو به کاهش روبرو است يعني آمارها نشان مي دهد که تعداد بيماران مبتلا به اين دو نوع سرطان رو به کاهش است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.754 seconds.